התקנת מצלמות אבטחה ובקרות כניסה

מצלמות אבטחה

המאה ה – 21 מיטיבה עם האדם הודות לשיפורים טכנולוגיים משמעותיים בתחומים רבים בחיינו, בתחום האבטחה בכלל ואבטחת המידע בפרט נכנסו לשוק מוצרים איכותיים ומשופרים המסייעים לארגונים וחברות מעקב ופיקוח על ההתנהלות ביום ובלילה מצד העובדים, האורחים, חברת הניקיון, שליחים ועוד.
מטרת מצלמות האבטחה לנטר אחר פעילויות בשוטף ובמיוחד לא חוקיות, המבוצעות בין כתלי הארגון. כיום, בשל שיפור איכות הצילום ניתן לזהות באופן מדויק פנים של אנשים, לוחיות זיהוי של רכבים ועוד.
ניתן לחלק את מצלמות האבטחה לכמה סוגים עיקריים:

• מצלמות IP: היא מצלמת רשת אשר מחוברת לרשת האינטרנט, מה שמייחד אותה, שבזמן הצילום ניתן לצפות אונליין במתרחש בכל רגע ומכל מקום בעולם. יתרון נוסף שיש לסוג זה של מצלמות, היכולת לצלם ברזולוציה גבוהה והבחנה טובה בפרטי הצילום.

• מצלמות אנלוגיות: מצלמות במעגל סגור, שייעודן המרכזי כמצלמות מעקב, הן יודעות ללכוד קטעי וידאו ברזולוציית צפייה איכותית מאוד ומצטיינות בראיית לילה, המצלמות מעבירות את התכנים למערכת הקלטה, כמו כן ניתן לגבות את התכנים במתקן חיצוני על מנת לשמור שעות רבות של הקלטה לפי הצורך.

• מצלמות PTZ: מצלמות המתאימות לאזורים נרחבים, כמו: אוניברסיטאות, קניונים, האנגרים, מחסני סחורות ועוד. מצלמות מסוג זה בעלות מסוגלות לביצוע תקריב והגדלה של האיזור המצולם, מאפיינים אלה מייצרים מעקב איכותי באיזור הנחשב גדול.ול.

חשוב מאד, לבצע את ההתקנה של המצלמות בחברה ובעסק שלכם בצורה מקצועית על ידי צוות מתקינים מוסמך, קיימת משמעות קריטית לבחירה של מיקום המצלמות וסוג המצלמה הנבחרת.

אנחנו באול-נט סלבידו, מצליבים בין צרכי האבטחה של הלקוח למצב בשטח ויודעים לתת מענה מושלם בכל הקשור להגדרת סוג המצלמה הנדרשת לארגון והתקנה נכונה של המצלמות כך שיהיה כיסוי מושלם (ללא שטח מת).
אנחנו לוקחים בחשבון, תנאי מזג אוויר קיצוניים ואת השמירה על חוקי הפרטיות במקומות ציבוריים.

מעוניינים לאבטח את הארגון? אנחנו נכין לכם פריסה נכונה של מצלמות תוך התחשבות בצרכים של הארגון. 

בקרות כניסה

פתרון טכנולוגי נוסף המאפשר פיקוח ובקרה על מספר אזורים בארגון, הוא מערכת בקרת כניסה. 
מטרת המערכת להגן ולמנוע כניסה של אנשים בלתי מורשים לחברה ולנטר את תנועתם של העובדים והאורחים בכניסה וביציאה מהארגון.

קיימים בשוק מגוון של בקרות כניסה:

• קורא טביעת אצבע – כניסה לארגון בעזרת בקר המזהה את טביעת האצבע של העובד, דבר המאפשר וידוא פרופיל העובד באמצעות אלגוריתם ייחודי ומאפשר אימות מאובטח של אותו אדם המעוניין לקבל גישה לחברה.

• קורא תגי קרבה – בקר המאפשר הצמדה של תג או כרטיס עובד, המזהה את פרטי המבקש ומאפשר לו כניסה לאתר החברה.

• מערכת ניהול נוכחות – מערכת נוכחות זו, מטרתה לתת מענה אפקטיבי לאיסוף מידע בארגון לגבי : נוכחות, הפסקות, היעדרויות, שעות נוספות וזאת תוך התאמה מלאה לדרישות ולצרכים של הארגון.

• קודן – מערכת לחצנים, המקודדת בקוד (מספרים ו/או אותיות), הידועים אך ורק למורשי הכניסה לארגון.

בואו לבחור את הטכנולוגיה המתאימה לכם להגנה מלאה ויעילה של הארגון שלכם!